طراحی وب سایت فروشگاهی برای Dummies - قیمت طراحی سایت

Wiki Article

در جدول زیر نمونه­ ای از تعرفه ­های طراحی سایت مشخص شده است. می توانید از این تعرفه ها بر اساس پیچیدگی سایتی که می­خواهید طراحی کنید و میزان تخصص و مهارتتان الگو برداری کنید و هزینه طراحی سایت را برآورد نمایید.

سبز، نارنجی و قرمز. این رنگ‌بندی‌ها مشخص می‌کند که محتوای شما درست بهینه شده است یا خیر. امکان ایجاد بخش‌هایی برای نوشتن اطلاعات اجمالی مقاله، محصول و نمایش این اطلاعات در گوگل امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند)

چون که اکثر مردم زنگ می زنند و متوجه می شوند که دفتر ندارم اعتماد نمی کنند

درصورتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر از همان زمانی که در اختیار شما قرار میگیرد امکان نمایش آن در موبایل و تبلت وجود دارد و کاربر برای خرید از سایت نیاز به لپتاپ به تنهایی نخواهد داشت.

میخواستم بدونم بعد دیدن دوره میتوانم سفارش پروژه بگیرم و درآمد داشته باشم m میگه: سلام وقت بخیر

تقریباً بیشتر کسب و کار ها از ابتدا همینطور کار می کنند.

می‌توانید پیام را شخصی سازی کنید که چه محتوایی برایش ارسال شود.

هزینه سایت فروشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به نوسانات موجود در کشور، قیمت فروشگاه آنلاین تغییر می کند. در این محتوا سعی داریم به صورت کامل این موضوع را برای کاربران توضیح دهیم.

اینگونه می‌توانید مطمئن باشید که مشتری منظور شما را متوجه شده و از طرفی به آن‌ها این اعتماد را می‌دهید که همیشه حواستان به آن‌ها و عملکردشان هست.

به طورمثال: بخش عکس‌ها را ما نمی‌توانیم دربخش فیلم‌ها قراردهیم، چون این کار هم چهره‌ی سایت شما را زشت می‌کند و هم مخاطبی که سایت شما را می‌بیند از ادامه دیدن سایت شما منصرف می‌شود.

یه سوال وردپرسی میتونم بپرسم قبل از شروع این دوره ای که خریدم؛

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش منبع مقاله داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش منبع مقاله دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان ادامه محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

طراحی سایت فروشگاهی یک حرفه کاملا تخصصی است که باید طبق اصول و قوانین خاصی انجام شود، اگر شما آشنا به این قوانین هستید که خودتان می‌توانید چنین کاری انجام دهید.
وب سایت‌های داینامیک: سایت‌های داینامیک به سایت‌هایی گفته می‌شود که کاملا پویا هستند.

خود گرافیک به چندین بخش متعدد تقسیم می‌شود که هر کدام طرفداران زیادی دارند. تعدادی از این بخش‌ها را در زیر آورده ایم:

طراحی گرافیک: شاخه‌ای از طراحی که به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود، مانند طراحی موشن گرافیک یا لوگو

خیر؛ کار با مدیریت سایت فروشگاهی وب پویا به هیچ دانش خاصی نیاز نداشته و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

تا کنون بیش از ۷۴٫۶ میلیون وب سایت با وردپرس راه اندازی شده است.

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات آن می تواند متفاوت باشد؛ در ادامه شما می توانید امکانات و قیمت ساخت سایت فروشگاهی برای هر پکیج را در وب پویا مشاهده کنید:

و اما امکاناتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر در اختیارتان قرار می دهد شامل: درج بی نهایت دسته بندی، درج ویژگی های محصول (برند، نوع، سایز، رنگ،جنس، قیمت و..)، امکان درج تخفیف زماندار برای محصولات و یا حتی برخی از محصولات و در نهایت درج محتوا متنی و ویدیویی از شیوه استفاده از محصول.

این اپلیکیشن کاملا به وبسایت شما متصل شده و تمامی فرایند سفارشات یا نمایش محصولات سایت شما رو دارد.

هزینه مناسب طراحی اگر خودتان طراح سایت هستید که هیچ اما اگر قرار است طراحی سایت خود را به دیگران بسپارید خیلی دقت کنید.

برای اینکه درآمدت زیاد بشه باید سایتت رو به صفحات اول گوگل بیاری و آموزش سئو می تونه بهت کمک کنه …

امکان درج نامحدود از انواع محصولات دانلودی و پستی امکان ویرایش، حذف، کپی‌کردن و مدیریت محصولات ذخیره و منتشر شده امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده امکان ایجاد انواع نامحدود ویژگی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت ویژگی‌های ایجاد شده امکانات منبع مقاله و خدمات جانبی فروشگاه آنلاین

وقتی داری با وردپرس کار میکنی انگار تمام دنیای طراحی وب سایت در دستان شماست. مثل آب خوردن سایت طراحی کن

وب پویا ارائه کننده فروشگاه ساز با امکانات کامل و قیمت مناسب است. در کمتر از یک هفته می توانید کارتان را شروع کنید.

در ادامه هر یک از این موضوعات و شاخه‌های جانبی را به طور مختصر توضیح می‌دهیم.

Report this wiki page